poniedziałek, 20 czerwca 2011

Papiery

Kilka papierów mojego autorstwa :)


8 komentarzy:

  1. Super zdolności.Nie mam zielonego pojęcia o tej technice,a chciałabym umieć.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. papiery robiłam w photoshopie i wydrukowałam na zwykłej drukarce kolorowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne! jakieś gotowe pędzle i tekstury, czy wszystko sama?

    OdpowiedzUsuń
  4. pedzle w większosci gotowe ale z lekkimi modyfikacjami, tekstury wzięte ze starych tkanin angielskich albo zwykłej kratki, na to oczywiscie przyciemnianie na brzegach i jakieś paćki żeby wyglądało na stare :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne szczegolnie 2 ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak dwie ostatni bomba! ale zaciekawił mnie tez ten w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne w moim stylu :) Mozna gdzieś kupic ?

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety papiery robie tylko na własny użytek, ale noszę się z zamiarem rzucenia tutaj kilku moich prac z możliwością drukowania :)

    OdpowiedzUsuń